Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

Jasmine

Av Jasmine Thorildsson - 24 mars 2010 13:31

Imorse va jag lite tjurig när jag vakna, Lite jobbigt att vakna kvart över 7 när man absolut inte ska göra något -.- men men Markus skulle ju åka och jobba så, Lyckades somna om iaf när han hade åkt :) Sov till halv 10 sen väcker mamma mig och säger att jag lär ta ut hundarna. Så går väl upp och gör de :)  Sen tillbaka till sängen och kolla en film :)

 

 

Igår va rätt roligt :) Markus va ledig så han behövde inte gå upp så tidigt :)  Han åkte till sitt hur och fixa lite där och jag umgicks lite med bäste bror :)  efter någon timme kom Markus tillbaka med mat till oss alla :D  kebabrulle :) mums!

 

Sen kolla vi lite på film sen åkte vi in i Mora för att tanka. Men vi hamna i Rättvik :D Hos min älskade Emma och Ida :D   Haha dampa och hade oss lite där. Fy fan va kul de va xD  Fick träffa Björn och Johan också :) 

Och imorn åker jag tillbaka dit för att kolla på Påsk showen ;)

 

nej nu ska jag gå och hänga tvätt och äta lite lunch!

 

Markus<3

 

 

Lite bilder sen Ålands resan

          

 

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 18:35

har flyttat bloggen till  http://www.nattstad.se/jsthorildsson ...

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu. Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 20:41

Så less på att få skit för allt , vad fan nån annan än gör så är de mitt fel, idioter... Vill iaf tacka alla som gjorde valborg helt kung, ni är för bra ...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 05:32

Haft en bra kväll ! Synd att man tänker för mkt !.

Av Jasmine Thorildsson - 30 april 2013 21:03

Sitter och dricker med dom bästa just nu :) helt underbart att ha så bra vänner :) ...

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards