Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Jasmine Thorildsson - 4 januari 2011 20:23

Vet inte riktigt va jag ska skriva egentligen, Vill få ut en massa jävla skit som jag har inom mig,

men med risk för att personerna de handlar om ska läsa och jag ska få en massa skit fast de är ni som trycker ner mig,

Så skiter jag i det, för jag är feg, feg för att säga till feg för att säga att ni sårar mig!

Blir äcklad av mig själv..




whatever,

Hänt sen jag blogga sist då?  

Jaa nyår har ju varit, och de va okej,, Kunde ju ha vart mkt roligare men jag hade iaf lite roligt ,

Och jag fick träffa en gammal kompis från Stockholm, De va kul :)

Måste iaf tacka Fredrik och Rasmus som va sjukt snälla som kom och hämta mig i Falun och skjutsa hem mig till Sollerön, Tack!   

Imorn kommer de hit some folk, Vi fira ju aldrig nyår här hemma eftersom mamma va inlagd på sjukhus, Så då tar vi de imorn typ, Käka middag med släkt och vänner och ta några drinkar, Kommer bli skoj tror ja :)


Och jag har börjat käka dåligt, vet ärligt talat inte varför, men jag äter typ jätte lite sen tänker jag inte på att jag är hungrig, Men börjar bli jobbigt för har ont i huvudet typ varje dag =/ 

Men ja ska ändra på detta!   

Nog för att jag hade behövt gå ner några kilon men jag tänker fan inte göra de såhär iaf   

Så imorn ska jag äta heeeela dagen haha!



  


Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards