Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Jasmine Thorildsson - 17 januari 2011 19:04

Har haft en väldigt bra helg faktist,

Fredag, Gick upp tidigt för bussen till Stockholm gick 9, Skulle på kryssning med Pappa,  Maria och Roger,  Va meningen att Marina och Niklas skulle följa också men dom fick magsjuka, Buhu :( hade verkligen vela träffa Marina! 

Stanna iaf i Heby och käka, Pizza och öl, Gött!   Kom iaf till Stockholm vid halv 5 kanske? kommer inte riktigt ihåg, Fick gå på båten kvart över 5 iaf,

Så blev till att fixa sig lite snabbt sen gå å käka klockan 6   

Va iaf kul , Blev många drinkar och mkt dans,  Blev väl lite bråk där ett tag också , och stora starka jag skulle ju gå emellan!  Så jag har stukat min stackars handled , snyft!

Lördagen åkte vi väl hem, Jag fortsatte med bussen till Malung, Blev hämtad där av Emma och den fina Mensbilen    Åkte ut till Fors och hälsa på Samuel och lite folk, Sen hem till Emma och kika film sen sova,

Söndag åkte jag och Emma till Trysil för att jobba och de gick jävligt bra faktist!  Åkte sen ner till Centrum för Emma skulle lämna ett brev på skatteverket, 

När vi sen skulle åka därifrån va Emma lite blond

Satt sig i bilen och börja "gasa" och titta förvånat varför de inte hände något,

Jag: Emma, Du kanske ska starta bilen?

Emma: Jaha! xD haha

Så jävla kul haha!  

Åkte sen till Malung på kvällen en sväng, Emma skulle hämta skivor hos sin pappa, Hälsa även på Samuel en sväng innan vi åkte hem till Lima igen :)

Idag har vi åkt till Sollerön :) hälsa på Ida en sväng sen åkte vi in till Mora jag skulle till läkaren och Emma till Tandläkaren sen skulle hon vidare hem till Ante :)

Hos läkaren gick de väl bra.. Röntga handleden och så, Men han trodde de bara va en stukning, Men ville Röntga för säkerhets skull :P Så får väl svar imorn  skulle ja tro :)


Nu ska jag ta en dusch sen kika film! :) 


Puss! <3


Vill ha sommar nu!!

  

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards