Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Jasmine Thorildsson - 10 januari 2011 14:17

Eftersom jag inte kan skriva och försvara mig när du skriver skit om mig på din fb eftersom du tagit bort mig som vän så får jag väl skriva här då eftersom ja vet att du läser min blogg ;)

Jag skiter fullständigt i dig och din pojkvän, Du skrev till mig efter nyår å sa att jag hade förstört hans nyår å tvingat han å köra mig, Så jag skicka sms till han och bad om ursäkt för jag ville absolut inte förstöra de,  fick svar att jag absolut inte hade förstör nyår å att dom hade haft skit kul... Sen skriver du på fb att jag försöker göra så han tycker synd om mig? seriöst vart fan får du allt ifrån?  

Du kan ju prata med mig istället för skriva om mig på din fb!!!!




Aja,, 

har spenderat min helg i Malung hos Samuel :) riktigt kul faktist! :) Bohlin kom dit också på fredag kväll och åkte hem lördag kväll /natt :) 

På söndag åkte jag till trysil och jobba    har fått schema nu också för en månad framöver, Blir jobb varje helg ;D awesome! 


  

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards