Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Jasmine Thorildsson - 29 januari 2011 11:31

Jahapp men den här dagen blev ju bra, eller? xD


Som ja skrev förut så krångla ju Emmas bil en gång förut?  men efter de funka ju den skit bra å så, Men imorse när vi skulle åka å jobba , Ja då ville den fan inte funka asså xD  Emma starta väl den och lät den gå medans vi skrapa rutorna och så, men sen när vi skulle till och åka då börja den låta konstigt och när hon gasa så dog den. Och efter de starta den inte, Så vi tänkte men vi väntar väl lite då som förra gången för då starta den ju. Men nej inte den här gången,  Så vi gav upp, Så blev inge Norge idag :/


Ikväll blir de väl att åka till Rättvik och festa med Camilla och Björn :) 

ska väl bli kul :D


Hade velat ha en ny telefon också eftersom min inte funkar,, Men är ju så när man får pappas gamla hela tiden, finns ju en anledning till att han köper en ny,, Men är ju viktigare att köpa bil och annat istället sååååå... 

Men jag får väl förhoppningsvis lön snart så då kan ja köpa själv ;)   


Nu ska jag fortsätta nörda med Emma (:  

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards