Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Jasmine Thorildsson - 7 februari 2011 11:29

Helgen i Norge va riktigt kul :)   Jobba väl först mellan 10.30 till typ 15.30, Sen åkte vi och hämta nyckeln till typ rummet vi skulle ha :)  Va riktigt dåligt för vi hade fan inge micro eller ugn xD  så de va lite jobbigt vi som tänkte poppa popcorn och äta pan pizza, men vi klippte sönder popcorn påsen och gjorde i kastrull och stekte pan pizzorna xD haha!

Sen skulle vi ta oss någon jävel och tänkte köra öl spelet, Ja men då har vi ingen kortlek med oss xD  men vi va ganska smarta och kom på att vi kunde göra en egen :D och de gick fan bra alltså! :D kvällen va iaf skit kul, Men kortspel, vin, skräckfilm och Torkel i knipa! 

Söndagen skulle vi jobba igen, jobba väl mellan 10.30 och 15.00 :)

Sen for vi hemåt! :) Och jag missa bussen hem till Mora så Kenneth kom och hämta mig :) Satt i Malung och vänta i lite mer än 1 timme, Men de gjorde inte så mkt, Hade sällskap av Emma och Jonis! :D riktigt kul faktist :) 

När jag kom hem somna jag typ direkt nästan ^^ nej då men strax efter 12 iaf :O   

Så jag vakna strax efter 8 idag ^^,   har käkat frukost och gått promenad med Zita :)

Nu vet jag inte vad jag ska göra haha :) 

Längtar till Fredag iaf för då ska jag på krogen i Rättvik med Emma och Ida, På summerparty! :D

Och Jocke kommer till Sverige! :D Yeeeey!


      

Ovido - Quiz & Flashcards