Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Jasmine Thorildsson - 14 februari 2011 15:43

Ååååh fredagen va helt jävla awesome! :D hade riktigt jävla kul på krogen :)  Och förfesten va ju rätt trevlig den också ;) haha ^^

nej lär åka till Rättvik fler gånger och gå på krogen med mina favorit tjejer ! :) 

Lördagen mådde jag inte så jätte bra xD  jag som aldrig brukar bli bakis haha ^^,  men iaf så på kvällen så kom väl Emma och hämta mig och så åkte vi vidare mot lima :)  och jag tror fan inte de är meningen att vi ska åka bil tillsammans, för de händer alltid något xD   Nu höll Emma på att köra på en gubbe som stog och vifta mitt i vägen så han fick lov att slänga sig i snön xD  Stackarn han som försökte varna oss för en älg haha, 

Väl i lima så typ kolla vi på film sen sov xD  

Söndag va de bara att gå upp vid 8 å käka lite frukost och åka mot Trysil :) Men Emmas bil starta inte så vi fick lov att låna hennes mammas bil, Jätte snällt juu ;)

Dagen gick väl bra, Vart lite stressig på slutet bara, Vi brukar städa 4 stugor bara men eftersom några va sjuka så fick vi ta 8 stugor ^^  Men de gick braaa :)

Idag har jag gjort lite kärleksmums till mamma och pappa eftersom de är alla  dag! :D

Mamma ringde till skatteverket i Norge också och fråga varför de tog sån tid med skattekortet som vi sökte om för typ en månad sen, Ja då sa dom att de kunde ta typ 4-5 månader -.- så de va ju jätte kul ... Men får väl feting lön dåå  istället :)


Nej nu ska jag snart laga mat åt oss så de är klart när dom kommer hem från veterinären ^^


Puss! 


Bästavän<3

  

Ovido - Quiz & Flashcards