Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Jasmine Thorildsson - 9 februari 2011 09:40

Igår åkte jag till Falun med mamma och Kenneth för mamma skulle till sjukhuset och dra ur en tand, De skulle typ ta 2-3 timmar, så jag och Kenneth umgicks med Toni då :) 

Påvägen hem från Falun så hoppa jag av i Rättvik och mötte upp Camilla :) sen åkte vi till Röjeråsen, Vi kolla på film och börja laga mat i väntan på att Björn skulle komma hem:) 

Lite senare på kvällen så kom Danne upp också :D


Så idag gick jag upp halv 7 -.- Men så väärt de :D

Så jag åkte med Björn när han skulle skjutsa Danne till praktiken, Tog en buss från Vikarbyn vid 7 tiden :)  Kom hem till Sollerön strax efter  8 ,

Ska väl försöka väcka Kenneth också och höra om de blir nå Grövelsjön idag, Vi hade ju bestämt att vi skulle åka upp med husvagnen idag jag och han men han har ju inte hört av sig än så jag vet fan inte hur de blir nu :P

Ikväll kommer iaf Emma hit :) och imorn blire filmkväll igen hos Ida :)

Och på fredag blire krogen i Rättvik! :D 


  

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards