Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Jasmine Thorildsson - 23 februari 2011 16:17

I fredags åkte jag till T, Ante åkte hem från Lima också så han fråga om jag ville åka med, Och de är ju klart ;D  hellre att jag åker bil än åka buss i nästan 3 timmar haha!

Aja hade iaf en grymt trevlig kväll hemma hos T, <3 Blev att dricka öl och käka mat med några av hans vänner :)  Men jag åt inte maten ^^ hade ätit sjukt mkt innan jag åkte så va inte så hungrig ^^ men jag smaka lite iaf och satan så stark den va haha xD  min mage är inte så bra med stark mat så de va ju bra att jag redan hade ätit haha :) 

Lördag så åkte jag iaf till Lima, buss från Falun till Borlänge, Sen skulle jag åka tåg till Malung men blev buss, Sen byta buss i Malung vidare till Lima,    

På kvällen åkte jag och Emma in till Malung, Först dampa vi som fan inne på hemköp haha! köpte lite godis och cola och for vidare till Samuel :D   där va även Bohlin och två tjejer som jag inte kommer ihåg va dom heter xD haha, Men iaf kollade på en film och hade trevligt :D Men jag och Emma dampa ju så mkt så vi förstörde väl hela filmen för dom andra haha!

Iaf så va de riktigt trevligt att träffa Samuel igen :) va väldigt läänge sen nu ^^

Jaja söndagen jobba vi ^^ och de gick väl bra som vanligt ;) haha och kul som vanligt har vi ^^  på kvällen åkte jag till Rättvik hem till Danne :)   Kika lite film och umgicks lite :) treeevligt!   Åkte hem på måndag morgon med 7 bussen för Danne skulle jobba ^^,   

Och jaa när jag kom så fick jag magsjuka. Inte okej!  Börjar väl bli bra idag, Har lyckats äta en macka idag, Så har varit utan mat i typ 3 dygn nu .. Så jag är lite svag haha ^^ 

Men förhoppningsvis så är jag helt frisk tills imorn! :)  

Och de hoppas jag verkligen för på fredag ska jag till Rättvik och fira Björn som fyller år på måndag ^^ 


Nej nu ska jag fortsätta åh mysa med min misse! :D 



  

Ovido - Quiz & Flashcards