Alla inlägg den 3 december 2009

Av Jasmine Thorildsson - 3 december 2009 19:17

Fest igår, Grymt kul, Va planerat att inte dricka så mkt men nog fan blev de mkt. Några minnesluckor blev de allt.. Förjävligt, Natten va underbar morgonen likaså, Men just nu är jag bara förvirrad =/

 

Ledig i Måndags, as skönt. Skola tisdag onsdag, Idag va jag inte där. Vakna med sprängande huvudvärk. Får väl skylla mig själv.. Haha, Men imorn blire skolan igen :)

Pappa ringde mig idag, jag har fått min laptop :D Så jävla glad :D :D Så imorn blir det datanörd hela dagen ^^ haha ;)

 

Blev bakismat idag, Pizza, ångest efter man ätit fy fan. Men imorn blire att äta hemma.. Gött ;D slippa laga mat ^^

 

Nej men fuck off jag ska typ sova nu för har så jävla ont i huvudet. Puss!

 

Det är bara du.

 

  






Ovido - Quiz & Flashcards