Alla inlägg den 18 december 2009

Av Jasmine Thorildsson - 18 december 2009 22:34

Händelse rik dag :P Gick till skolan från Emma och Ida imorse -.- Men fick sällskap av Anton iaf :D  Fett kallt va de ute men jag överlevde :D Iaf så spela vi lite spel idag i skolan :) Mysigt :) Sluta vid halv 11. Käka lunch med bästa Emma :) Sen satt vi i kafeterian ett tag och vänta på bussen till Mora,,,

I Mora åkte vi direkt till sjukhuset för jag skulle ha på mig nå skit som ska kolla hjärta . . Massa jävla sladdar på bröstet nu as obehagligt.. Ska sova med skiten också :/  Aja sen fick vi sällskap av Therese och söta lilla Albin till Borlänge :) De va skoj :) Jag och Emma gick runt på kupolen och leta julklapp till Ida :) De va skoj!  Han är bög, han är jätte bög ;)

 

Vi köpte fan ett Wii idag också :D fett nice ;)

 

 

Nej nu ska jag nog fan sova.. Imorn blir en hård dag ;)

 

Puss saknar min sötnos <3

Ovido - Quiz & Flashcards