Alla inlägg den 21 december 2009

Av Jasmine Thorildsson - 21 december 2009 21:00

Va på sjukhuset idag med kenneth, Vi skulle kolla våra hjärtan.. kenneth va först och de såg bra ut :)  Sen va de min tur.. Så först skulle jag in å ha ultraljud på hjärta, så då fick jag inte ha nå kläder alls upptill. Kul men de va ju bara tjej läkare där inne så de va ju lungt.. Tills en manlig läkare kommer in och ska kolla läget. Ligger jag där och showar boobsen.. As pinsamt men han gick rätt snabbt så de va ju bra :P   Sen skulle jag cykla . Va fan skit jobbigt.. Men jag orka mer än va datorn hade räknat ut att jag skulle orka...


Men min högra hjärt klaff? eller kammare slog saktare än de skulle.. men dom skulle inte göra något åt de förens ja har varit i Uppsala och magnetröntgat mitt hjärta. Så får väl se när de blir, :P ¨


Nej nog för mig.. Saknar min älskling! <3

  

Av Jasmine Thorildsson - 21 december 2009 13:14

Usch så jävla förbannad jag är... Så jävla orättvist.. Igår när jag kom hem från rättvik fråga mamma och pappa om jag ville ha kinamat för dom hade ätit igår... då hade jag precis ätit och mådde illa som fan så tänkte jag äter väl de imorn istället. spela roll om jag köper idag lr imorn ?.. Men jo de spela roll. Idag när jag sa att dom skulle köpa de då säger dom nej vi har inte råd.. Nähä tänkte jag hur fan kunde ni ha råd igår då? ... idioter. Men så där är de alltid sen jag har flyttat till rättvik. dom äter gott och hittar på skoj utan mig hela tiden.. Sen när jag blir ledsen och sur då blir dom arga på mig för enligt dom har dom inte gjort nå fel alls.. JAG KÄNNER MIG VERKLIGEN SOM EN I FAMILJEN!!!!!......




Ovido - Quiz & Flashcards