Alla inlägg den 22 december 2009

Av Jasmine Thorildsson - 22 december 2009 14:48

Braid Paisley - Whiskey lullaby



Den här dagen suger hårt.. Känner mig skit dålig.

 Fryser hela tiden har skit ont i halsen och nyser tamefan hela tiden.

 Vill verkligen inte vara sjuk ..

Om jag är bättre imorn så ska jag åka in i Mora och vara med Linda medans mamma och pappa handlar julklappar. Kommer nog bli skoj. Va ett tag sen man träffa henne.

Har pratat med syster idag också.

Vi bestämde att jag ska komma till henne på söndag och stanna till tisdag. Så på söndag blir de att åka buss någon timme till Särna :) Skoj!

Sen åka hem en sväng sen åka vidare till Rättvik för att fira nyår där med mina bästa tjejer (:

Jag hoppas jag hinner träffa min sötnos på lovet också. Saknar han såååå mycket ! <3

Sen ska jag nog åka upp till Särna en gång till efter nyår. Sen SKA jag hinna träffa Nathalie på lovet också. Vill träffa Emma björk också.. Åh varför kan vi inte ha längre lov!

Nej får se hur de blir med allt..


Puss så länge!

Rickard<3


Av Jasmine Thorildsson - 22 december 2009 00:01

Jag hatar de här.. Jag hatar att jag blir svartsjuk för minsta lilla grej...

Att jag tar åt mig fast jag vet att han bara skämtar..

Men de är inte så lätt med tanke på hur mitt förra förhållande va..

Han va ju inte den snällaste och han behandla mig ju inte så jätte bra.. De M gjorde mot mig.. Jag kan inte förstå att jag stanna kvar så länge jag gjorde.. Och allt som han gjorde..

Det är anledningen till att jag har så dåligt förtroende för killar just nu..

Men jag vill kunna lita på dig Men du måste förstå hur jag har de och hur jag känner .

Hur extremt svårt de är för mig att lita på killar. Och jag hoppas verkligen att du förstår.

Jag tycker verkligen om dig ska du veta.

Och jag tycker verkligen du är tusen gånger bättre än M.

Och jag är verkligen jätte glad att de är du och jag.

Du har gjort mig lycklig igen,

Jag hoppas bara att du inte sårar mig.

<3

  


Ovido - Quiz & Flashcards