Alla inlägg den 8 december 2009

Av Jasmine Thorildsson - 8 december 2009 19:08

Wöööw

Ursäkta för mitt senaste blogginlägg, Va väl inte i mitt nyktraste tillstånd men men :P

 

Skolan idag. Skulle ha skriftligt prov i ekologi men han överraska med muntligt ?! :O  Men nog fick jag G iaf ;D och de är ju bra (y)  Efter de fortsatte jag med afrikas regnskog. Har lite kvar men nog hinner jag till nästa tisdag ;D

Åkte till Mora vid halv 1 med Emma och Ida :) Följde med när Emma skulle köpa skor till sig själv och julklappar till andra :) Fick en tidig julklappa av båda ;D  En mössa som de står SVENNE på ;D fett snygg ^^, Men då fick jag lova att ha den hela tiden och nog fan ska jag ha de ;D

 

Ajaaaa men ledig imorn fett skööönt :) På lördag blir de fest som fan :D Ska till Älvdalen med Petra, Emma och Ida :) Jocke vikner ska köra oss ;) Kommer nog bli skoj :)

 

 

Måste bara säga att jag saknar min älskade katt Snövit jätte mkt :/ min lilla älskling, snart 3 månader men känns som 3 år =( så himla tomt hemma. Ingen som ligger i sängen hela natten med mig. Ingen som kommer och hoppar upp i knä när jag sitter vid datorn.. Ingen som blir överlycklig när jag kommer hem efter en vecka i Rättvik :/

Nej usch skulle göra verkligen vad som helst för att få tillbaka dig ..

 

Saknar dig Snövit <3

  

Ovido - Quiz & Flashcards