Alla inlägg den 15 december 2010

Av Jasmine Thorildsson - 15 december 2010 21:35

I hate this.. Hatar dagarna när jag blir så jävla deppig, Allt går åt helvete och alla är idioter och elaka..


Nej nu ska jag lägga mig och kika film och gråta tills ja somnar,



Jävla Emo helvete..

Av Jasmine Thorildsson - 15 december 2010 18:52

Aahmen fy fan så tråkigt de är att gå hemma och   inte göra något på dagarna,

Skönt de ska bli att komma härifrån fast de bara är i några dagar, 


Händer för mig resten av veckan då? 

Ja imorn ska jag in i Mora med mami, Typ besiktiga volvon och handla lite,

fredag, om jag är frisk blire party med Ida eftersom snyggingen fyller år imorn   

lördag åker jag till älskade Falun och ska umgås med Malin och Michelle skulle ja tro? förhoppningsvis Lina också   

Söndag blir de att åka hem igen buhu!

Måndag blire Malung på eftermiddagen,

Tisdag blire att åka till Norge å fixa som shiit! Awesooome! 


nej nu ska jag fan hämta min Zita och mysa med henne, För hon är då världens mysigaste hund!


C'ya!


Av Jasmine Thorildsson - 15 december 2010 15:53

Fy fan för att va förkyld, Nyser hela jävla tiden!


Kenneth,Toni och Grogge va här en stund, Hjälpte mamma med granen, haha   

Saknar Falun, Saknar Malin och allt annat härligt folk, Ska bli så jävla awesome att åka dit på lördag, Tråkigt att de bara blir en natt :( Men alltid nå iaf :)


Zita ska sova på mitt rum nu :D yey!  Hennes bur får inte plats i köket längre pga granen, men gör inte mig nått :) Min "lilla" mys hund! haha  

Nej nu ska jag hjälpa mamma pynta granen sen laga nånting to kääääka!


HÖRS!


  

Ovido - Quiz & Flashcards