Alla inlägg den 18 december 2010

Av Jasmine Thorildsson - 18 december 2010 23:55

Har inte gjort ett jävla skit idag haha, men är så jävla dunderförkyld så de är fan synd om mig,

Tog en tur till donken på kvällen iaf med Ida och Elin, Och fan va kul de va, Fick skratta väldigt mkt, Underbart :) 

Ska väl försöka sova snart, men kommer väl inte gå så bra,

Jag som är sjukt mörkrädd och är hemma själv i ett stort hus. Uuusch!




Varför gör du såhär?  

Samma sak varje gång, 

Jag förstår inte varför? Ni älskar varandra,

JAG älskar dig, Jag vill inte förlora dig, Du är min bästa vän, 

Jag vill lita på dig, jag vill älska dig

Men hur ska jag kunna de när du behandlar oss såhär?

Av Jasmine Thorildsson - 18 december 2010 15:50




Fyfan , Jag tror seriöst jag har nyst ut hela jävla hjärnan, de sista ja hade kvar alltså haha  

Nej men seriöst, fan inte kul att va förkyld alltså, 

Ska ligga i sängen tills ja blir frisk nu!

Blir att kolla på massa filmer. 

Blir hemma själv ikväll iaf, Mamma och pappa ska på kalas, :)

Nej fy fan nu ska jag se film och halv sova,

Finns på telefonen!




Bild från igår när jag och Sabina gick hemåt :) Haha pigga 

  

Av Jasmine Thorildsson - 18 december 2010 12:03

Kvällen  igår va helt kung, Satt hos Ida ett tag sen gick vi vidare till martin, Sen gick jag och Sabina enda hem till mig, As drygt

Såå nu är jag as förkyld, It sucks! jag skulle ju åka till Falun idag,

Fan va arg jag är på mig själv nu :( 


Nu ska jag gräva ner mig i sängen och sura

Ovido - Quiz & Flashcards