Alla inlägg den 23 december 2010

Av Jasmine Thorildsson - 23 december 2010 19:05

Mjaaa jag stanna ju inte hemma iaf imorse när mamma skulle in i Mora och möta upp pappa,

jag följde med :) och bra va ju de ,

Hitta två julklappar åt bästebror, Sen fick jag träffa min syster!  

Va väl i Mora till 3 tiden, Sen va de bara hem att städa och fixa, har även bakat pepparkakor med pappa samtidigt som mamma fixa med julskinkan, Mysigt!  

Nu äntligen kan jag sätta mig i soffan och ta de lungt med ett glas vin :)

Och om en halvtimme börjar bingolotto uppesittar kväll, 

Skulle ju sitta fint med en miljonvinst såhär till jul   


Får väl se om jag skriver nå imorn , men de tror jag inte iaf såååå

Hörs på nån dag   



  

Av Jasmine Thorildsson - 23 december 2010 10:23

Blev inte riktigt som planerat igår,

Skulle följa med Ida å hämta Emma i Lima igår på förmiddagen, men eftersom de blev så satans kallt ute så blev de inge krog i Rättvik å Emma stanna hemma, Så jag spendera hela dagen med pappa i Mora,  Handla mat och dryck till Julafton, Hjälpte pappa hitta en julklapp till mamma,


Idag tänkte jag följa med pappa till Mora igen men dom ska handla julklappar så jag stannar hellre hemma än att sitta i en kall bil å vänta,   

Ska väl passa på att baka massa jävla pepparkakor när ingen är hemma,   

Och ja imorn är de julafton, Men känns de som de?

nej inte ett dugg faktist, Längtar tills imorn med de är bara för att min bror kommer hem en sväng   



Delar med mig lite fin musik   


Ovido - Quiz & Flashcards