Alla inlägg den 25 december 2010

Av Jasmine Thorildsson - 25 december 2010 15:43

Jag undrar när fan du ska växa upp egentligen, 

du kan inte hålla på såhär, Visst kul i början men hela tiden?

Det sårar, tänk på det! 




Hitta knappt nå i Borlänge iaf, Har haft ont i huvudet hela dagen, 

Men alltid lika kul att träffa Sabina  :) <3

Ska väl förhoppningsvis försöka ta mig till Mora på Måndag,

Då ska jag försöka hitta lite kläder, Om de går

lär väl va hur mkt folk som helst ute -.-


Av Jasmine Thorildsson - 25 december 2010 07:16

God morgon!, Klockan är fan strax efter 7 -.-

Ska följa med Sabina,Fredrik och Rasmus till Borlänge om ett tag  ,

men ska först  duscha och fixa, 

tur att man har varmvatten såhär på morgonen,

Fast så hade man inte de....

får se om jag gör nå fynd idag,!

Blir iaf Malung ikväll, ska sova där så jag tar mig till Norge tidigt imorn åh jobba :)

Första dagen, hoppas de går bra! :D


Ovido - Quiz & Flashcards