Alla inlägg den 16 december 2010

Av Jasmine Thorildsson - 16 december 2010 15:17

ÅHHH va kul de är när man skriver as mkt i bloggen sen dampar datorn ihop och man lär börja om från början igen!


Aja, Vakna vid 10 tiden idag, Gick upp klädde på mig some kläder och fixa mig lite, Sen åkte vi in till Mora jag och mamma, Jag fick köra    Gick väl bra, skapligt halt ute så jag körde fan 60 hela vägen till Mora haha, Men halvvägs så får jag världens sladd och kör fram och tillbaka överhela jävla vägen haha, Trodde seriöst ja skulle köra ner i diket men de gick bra   Till och med mamma tyckte de gick bra så ja de va ju bra    Tur att någon tycker jag kör bra iaf  

Va in på arbetsförmedlingen och lämna some papper åt pappi,

Sen vidare på ÖoB och Willy's,

Kom väl hem vid 1 tiden , Då fick jag äntligen äta frukost, Eller ja de blev väl lunch  

Vet inte om de händer så mkt mer idag, Mamma ska väl in i Mora igen och lämna jimmy,

Funderar på att följa men jag vet inte,

Funderar på att göra svarta slingor i håret, Skulle de vara snyggt? help mee!

Kanske jag ska köpa hårfärg när mamma åker in i Mora då?

Fan att jag aldrig kan bestämma mig haha!


Hörs!


Ever since we met you've had a hold on me

It happens to be true I only want to be with you 

<3


  

Ovido - Quiz & Flashcards