Alla inlägg den 1 april 2010

Av Jasmine Thorildsson - 1 april 2010 12:57

Besviken!



Gårdagen va helt sjuk!   Så jävla roligt xD   Åkte till Falun/Borlänge med Marcus , Kenneth och Emma :)  Bokade balklänningen i falun, Vilket va helt onödigt eftersom jag inte ska gå på bal ändå fick jag reda på igår kväll, Så de va bara att avboka den idag,


Sen åkte vi vidare mot Borlänge,  inne på kupolen så dela vi på oss, Jag och Emma gick åt ett håll och Kenneth och marcus åt ett annat xD   Lyckades hitta BH och trosa sen ett linne på Gina (Y) vart nöjd iaf :)  Fick även äta på MAX (Y)  De gillas enormt xD   Efter kupolen åkte vi till Jesper och Mikael, Hur kul som helst att träffa dom :) Va så länge sen.

Och kan ju säga att man aldrig har tråkigt med Jesper iaf. HAHA fy fan :)


Sen åkte vi till Falun  och hämtade Malin sen till Rättvik å lämna av min älskade Emma  buhu :(
Och såklart glömde vi att köpa biljetter på bowlingen också -.- såååå smart. Aja får göra de en annan dag        
Hade iaf en king dag! Mkt skratt och galenskap (Y) 
Helgen kommer nog bli bra tror jag . Blir nog mkt fest (Y)
Marcus <3        
Såhär såg klänningen ut iaf. Skulle ha min i ljusblå
                            

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards