Alla inlägg den 22 april 2010

Av Jasmine Thorildsson - 22 april 2010 19:08

Ludacris - How low.

Har inte hänt så mkt i veckan. Va med marcus till huset i förrgår bara.

Sen idag har vi varit till farmor och Leif, Leif fyller 60 idag så va dit och gratta han och fika lite :)  Efter de åt vi mat på Resturang Oscar :) Jätte gott!


Nu sitter jag bara på mitt rum och nördar facebook och väntar på att min älskling ska komma hit :)


På måndag ska jag till tandläkarn -.-  efter de åker jag till Rättvik , ska stanna där till torsdag om jag får för Emma ;)   Ska träffa söta Malin C också :D kommer nog bli en kanon kul vecka :D  sen till helgen blire nog att dra till Falun hem till Malin E och fira valborg med dom bästa :)

Helgen efter de blire att åka till Rättvik igen för då äre marknad :D  och på tisdag så fyller jag år :D:D så blir lite firande av mig på marknaden hoppas jag (AAAA) 



Puss!



Marcus Hammar, mitt allt <3

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards