Alla inlägg den 11 april 2010

Av Jasmine Thorildsson - 11 april 2010 14:23

Gårdagen va helt okej faktist. När vi väl hade kommit till bowlingen alltså.. 

Åkte förbi hos Ida och hämta nycklarna till deras hem i rättvik eftersom den sista bussen till Rättvik gick vid 18 och då va dom inte klara hemma hos Ida, Och jag fick ju inte plats i bilen så -.-

Kom till Rättvik vid halv 7 tiden, Då hämta Eddie mig :) så stog på plattan en stund, Sen åkte vi till Björn , Skulle skjutsa han till Vikarbyns Pizzeria sen tillbaka.

När vi hade skjutsa han så skjutsade Eddie mig hem till Ida och Emma,  Då va väl klockan 8 halv 9. Sen vid typ 22 tiden då kommer Emma och ida :D   så då skulle dom bara byta om och fixa så gick vi mot bowlingen sen :D   Vid 23 tiden va vi framme. Men då säger Emma, Nej jag har glömt mitt leg. Åh vi ba men suck -.- haha xD  men så kommer de en kille fram till oss och de slutar med att han säger att hans chaufför kunde skjutsa oss och hämta Emmas leg. Yey! :D 

När vi väl kom in på bowlingen så tog de inte lång stund innan Calle börja spela :) Kanon va han :)  Sen vid 1 tiden kommer min underbara älskling och hämtar mig :) Han va även snäll och skjutsa hem Emma :)


Blev en vända förbi donken också innan vi for hem till Sollerön och sov :)


Idag blir de lungt. Mamma och Jimmy ska på bio och älskling ska va på berget. 

Men jag hittar väl på nå roligt att göra :)


Puss! <3

Marcus Hammar <3

  

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards