Alla inlägg den 13 april 2010

Av Jasmine Thorildsson - 13 april 2010 18:06

Fy fan va jag börjar bli uttråkad av att inte göra nånting om dagarna, Saknar skolan lite grann.  Men ändå så ångrar jag inte att jag hoppa av .  Vill ha ett jobb, Men känner mig själv så väl att jag aldrig skulle klara av ett jobb,

Måste kontakta någon jag kan prata med också.

Men är så jävla dålig med att ta tag i saker jag måste göra -.-

Som med körkortet, Höll på med de som faaan förra våren, Sen gjorde jag inget på hela sommaren.

Sen när skolan börja igen då börja jag med körkortet, tog en körlektion sen inge mer.

Aaaah varför är jag så dålig? Måste verkligen skärpa till mig.

Kan inte gå hemma hela dagarna resten av mitt liv..

Aja Whatever!


Min Emma är sjuuuuuk! :(  har haft nå halsböld som läkarna har haft sönder så allt var kan åka ur. Eeeh!  Stackars Emma :(  Men sen när hon vara frisk, då ska dom operera bort hennes halsmandlar. Hoppas allt blir bra! <3



Idag har jag fan möblerat om lite , Typ flytta sängen lite xD haha, Sen är de fan städat i mitt rum (y) Känns skönt som fan :D  Känner för att gå en liten promenad i de fina vädret :)  men min jävla mensvärk ska förstöra allt så jag ligger kvar i sängen och tycker synd om mig själv istället!  Hatar mens blääää!!


Nej snart kommer min sötnos och då blire väl att kolla nå skräckfilm som vanligt :D


Puss <3

     

Ovido - Quiz & Flashcards