Alla inlägg den 27 april 2010

Av Jasmine Thorildsson - 27 april 2010 13:19

Va lite stressad igår,  Skulle åka till rättvik 15.15 och 14.40 skulle jag vara hos tandläkarn. Men jag hann fan med bussen :D  Mötte upp Emma och Malin C vid hygien när jag kom fram i Rättvik :)   Stog där ett bra tag och vänta på Eddie, Han skulle handla lite cider, :) Så när han gjorde de så gick vi in på hemköp och handla lite käääk ^^,   Sen va han jätte snäll å skjutsa hem oss till Emma :D Tack!


Käka lite och börja dricka lite smått, :)   Spelade lite musik medans dom andra fixa till sig :)   Jag och Malin gick ner till hemköp igen för att möta upp Tove , Vi skulle få åka med henne och hennes bror upp till siljansborg, Ida och Emma skulle åka moooope ;)  

Kom rätt så mkt folk upp till stugan iaf :) Riktigt kul kväll iaf :)  Kändes som en bra start i Rättvik :) Hoppas dom sista dagarna blir lika bra också! (y) 


Om ett tag ska jag gå ner på Rättvik och möta upp brudarna och ta en fika sen ska jag handla lite :D 


Justee fick min klänning igår också innan jag åkte till Rättvik . :D yey! :)


Saknar min Marcus jätte mkt. <3



Bilder från igår ;)

                       

Ovido - Quiz & Flashcards