Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

30 januari

Av Jasmine Thorildsson - 30 januari 2011 21:36

Skapligt trött ja är idag då!

Men hade riktigt kul igår med Camilla Björn och Danne :) Blev en tur till Mora också och förbi donken en sväng :) 

Blev lite tjafs på slutet men de löste sig och de va ju bra! :)  Somna väl vid 6 tiden tror jag? Sen vid 10 gick vi upp å åkte iväg till nå verkstad för Björn skulle hjälpa en polare ^^  Väldigt segt att gå upp efter sovit 4 timmar bara, fast va nog inte enda anledningen till att man inte ville gå upp ^^ va väl där till typ 1 sen åkte vi hem till Röjeråsen igen, Sen ner på Rättvik och hämta Danne och handla pizza, Blev att kika på film och mysa lite innan ja skulle med bussen vid 7 tiden till Mora :)


Nu snart ska jag hitta nå å käka sen ska jag sova! ska bli så skönt! :) 



Puss <3


Osminkat 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 18:35

har flyttat bloggen till  http://www.nattstad.se/jsthorildsson ...

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu. Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 20:41

Så less på att få skit för allt , vad fan nån annan än gör så är de mitt fel, idioter... Vill iaf tacka alla som gjorde valborg helt kung, ni är för bra ...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 05:32

Haft en bra kväll ! Synd att man tänker för mkt !.

Av Jasmine Thorildsson - 30 april 2013 21:03

Sitter och dricker med dom bästa just nu :) helt underbart att ha så bra vänner :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards