Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

Troubles will come and they will pass

Av Jasmine Thorildsson - 17 februari 2011 19:24

Jag önskar jag kunde börja om mitt liv från början, eller iaf högstadiet,  jag hatar högstadietiden, jag vill bara radera den, glömma allt som har hänt, Då kanske mitt liv skulle se annorlunda ut? Jag kanske inte skulle va lika feg, så jävla feg, Kanske skulle kunna ta vilket jobb som helst, utan att oroa mig att träffa för mkt folk, få panik när de är fler än 3 personer i ett rum, Kanske skulle göra va jag ville, precis vad som helst, utan att först tänka vad andra skulle tycka och tänka om mig? vara mer avslappnad,  Aaah va jag önskar att någon skulle förstå, Men hur jävla lätt är de då? 

"Ah tja jag blev mobbad i högstadiet så jag mår skit dåligt varje dag typ, Har blivit fett osäker på mig själv och mitt självförtroende är lika med noll, Kan inte gå på stan själv i Mora för då får jag panik. Tänk så kommer någon och säger något dumt? ropar över hela gågatan så alla vänder sig om och tittar på mig,

Söka jobb? njae de går inte, Tänk så gör jag fel? då kansk jag får fet utskällning och dom kanske inte ger mig någon mer chans?

Jobbet jag har nu går ju skit bra, men de är bara för att jag har Emma, min underbara vän, Och att vi är själva när vi jobbar, Då finns ingen som kan dömma mig, så fort jag gör minsta lilla fel. Jag måste prata med någon, men jag vet inte vem, Men jag vet att jag kan inte ha de så här resten av mitt liv, jag måste göra något! Men jag har inte orken till det,  Allt kommer ju bara bli skit iaf så de spelar ju ingen roll,  Och jag önskar att min familj kunde förstå nångång hur jävla dåligt jag egentligen mår,   förstå att de är därför jag är sur hela tiden, Jag vill inte bråka med er, Men ni gör de inte så jävla lätt heller, !!  men de är ju lättast för er att bara skrika tillbaka istället för att ta reda på varför.. 

Så därför ska jag hitta boende i Rättvik, Så jag kan flytta hemifrån, För jag ser på er hur jobbigt de är när jag är hemma, Förlåt jag hatar mig själv för de, jag försöker va borta så mkt jag kan hos vänner och så.. 


Tänker ha lösenordsskydd på det här inlägget för jag vet att de finns vissa som gladeligen skulle gnälla på massor av det jag har skrivit, och de finns mkt mkt mer jag skulle kunna skriva, men de får bli en annan gång...


Ni gör mitt liv värt att leva.. <3

  

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 18:35

har flyttat bloggen till  http://www.nattstad.se/jsthorildsson ...

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu. Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 20:41

Så less på att få skit för allt , vad fan nån annan än gör så är de mitt fel, idioter... Vill iaf tacka alla som gjorde valborg helt kung, ni är för bra ...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 05:32

Haft en bra kväll ! Synd att man tänker för mkt !.

Av Jasmine Thorildsson - 30 april 2013 21:03

Sitter och dricker med dom bästa just nu :) helt underbart att ha så bra vänner :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards