Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

17 Februari

Av Jasmine Thorildsson - 17 februari 2011 19:53

Heey!

har haft fullt upp dom senaste dagarna känns de som^^ 

Tisdag vid 2 tiden åkte jag till Falun :)  mötte upp Ante och for vidare till donken och käka där ^^ sen va han snäll och höll mig sällskap tills T sluta jobba :)  

Ante skjutsa mig sen till Bojsen där T bor och lämna av mig där,  Jag och T gjorde inte så mkt, Kolla på tv och så bara :)  kolla på skräckfilm lite senare sen sov vi ^^  

Upp nästa dag vid 6 tiden. Uuuusch -.-   Min buss till Mora gick 06.55, så jävla segt att åka buss så tidigt haha! kom iaf hem till Sollerön vid 09.20,  Jaa de tar väldigt lång tid att åka buss från Falun till Sollerön  :P  

Följde med mamma och Kenneth till veterinären också på eftermiddagen, :)  Dom gjorde inte nånting bara titta på Zitas sår, blev bestämt att vi skulle tillbaka på Fredag, då skulle dom göra rent och så.

På kvällen blev de bestämt att jag skulle tillbaka till Falun, haha! så jag åkte med solleröbussen 18.55 och tåget till Rättvik gick 20.25 Så jag fick sitta i Mora ett tag och vänta -.- Och i Rättvik fick jag vänta typ 15 minuter på bussen till Falun. så jag va framme typ 22.00 i Falun :)   och där fick jag sitta och vänta i typ en timme utomhus ! För T och hans polare hade typ lyckas köra fast med 3 ?! bilar -.-  Höll på att frysa ihjäl, Och panik fick jag också för min telefon typ dog och han visste inte vart jag va. (y) lyckat! 

Men de ordna sig iaf och han kom äntligen och hämta mig ^^

Gick och la oss direkt så jag kunde bli varm för fyfan va genomfrusen jag va! 

Usch...  -.-

Åkte hem med 06.55 bussen imorse och käka frukost när jag kom hem sen gick jag och la mig i sängen. Sov till typ 4 idag ? xD  haha! så käka någon macka sen har jag bara suttit vid datorn, Är hur seg som helst idag, Men börjar bli sjuk också så uuusch! haha ^^,

Imorn vet jag inte vad som händer, Om jag ska till Rättvik ,Falun eller Malung, De visar sig :)  Pusss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 18:35

har flyttat bloggen till  http://www.nattstad.se/jsthorildsson ...

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu. Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 20:41

Så less på att få skit för allt , vad fan nån annan än gör så är de mitt fel, idioter... Vill iaf tacka alla som gjorde valborg helt kung, ni är för bra ...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 05:32

Haft en bra kväll ! Synd att man tänker för mkt !.

Av Jasmine Thorildsson - 30 april 2013 21:03

Sitter och dricker med dom bästa just nu :) helt underbart att ha så bra vänner :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards