Direktlänk till inlägg 26 februari 2011

26 Februari

Av Jasmine Thorildsson - 26 februari 2011 12:55

Kvällen igår va riktigt trevlig faktist :) kom till Rättvik vid halv 6 tiden, Björn och Camilla hämta upp mig i Vikarbyn , handla lite groggvirke sen for vi vidare till Röjeråsen, Camilla gick in i duschen och jag åh Björn skruva lite med bilen ;) höhö!   Drack lite grogg också medans så de gick ju kanon! ;) haha

Aja efter ett tag kom löken och hämta oss så vi åkte runt lite på Rättvik och drack lite mer grogg ;)   Åkte förbi Danne och Eddie en sväng ,som skruva med skotern^^

Sen ville Björn upp till Röjeråsen så vi åkte väl dit då, Och precis när vi kom dit ja då ringer Danne och säger att han är klar å att vi ska hämta han haha! så de va ju bara att åka tillbaka till Rättvik och hämta Danne ^^

Så när vi kom tillbaka till Röjeråsen så somna Björn direkt typ xD  så vi andra la oss och kolla på film och drack lite mer grogg ;)  men sen somna Danne, Han som valde filmen! 

Men jag och Camilla fortsatte kolla iaf ;)  men så somna hon också så då sket jag fan i filmen och sov jag med haha!

Pappa kom och hämta mig i Röjeråsen idag för han skulle åka skoter med grapparna! så jag skulle va hemma och ta hand om Jimmy och elda å sånt eftersom mamma är sjuk. 

Tror inte att de blir att åka till Lima idag faktist, Emma och Ante skulle åka nå konstig väg via leksand och jag har ingen som kan köra mig dit så jag sjukanmäler mig väl imorn :P  

Kanske är bäst iaf för jag är på så dåligt humör så jag kan fan döda nån med blickar idag xD haha!

Nej nu ska jag lägga i mer ved i pannan sen mysa med min stackars vovve <3


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 18:35

har flyttat bloggen till  http://www.nattstad.se/jsthorildsson ...

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu. Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 20:41

Så less på att få skit för allt , vad fan nån annan än gör så är de mitt fel, idioter... Vill iaf tacka alla som gjorde valborg helt kung, ni är för bra ...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 05:32

Haft en bra kväll ! Synd att man tänker för mkt !.

Av Jasmine Thorildsson - 30 april 2013 21:03

Sitter och dricker med dom bästa just nu :) helt underbart att ha så bra vänner :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards