Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Jasmine Thorildsson - 2 mars 2011 20:39

I wanna give you what you need but i don't dare to ask, I got no salf-esteem, I don't blame my past..



Igår åkte jag tillbaka till Rättvik hem till Danne :)

Men va först hem till Mattias Nystrand och hälsa på lite, Riktigt snygg lägenhet han har :)

sen va han jätte snäll och skjutsa mig hem till Danne så jag slapp gå ^^ 

Och de va ju jäääääääätte kul hemma hos Danne, Haha han och Edvard mobba mig bara haha!

Jävla skitungar ;) När Edvard åkte hem så kolla jag och Danne på film, sen sov vi ^^  Mys!

Imorse så åkte Danne till jobbet efter 7 nångång :/  och jag stanna kvar en halvtimme typ sen gick jag till bussen ^^,

Hjälpte väl mamma lite när jag kom hem,  Har varit ute å busa med Aija i snön också. :D typ gått ut på åker där de är jääääääääätte mkt snö och slängt henne så hon försvinner :D  de tycker hon är skit kul haha! knäpphund <3


Ikväll vet ja inte va jag ska hitta på, Kanske hem till Jocke och se en film?  Annars blire att sova, är så jävla trött! xD  

Aaah juste juste juste!! jag körde skoter igår :D och fyfan va kul de va :D Det är verkligen de roligaste som finns :D Dock körde jag fast en gång men då vände bara Kenneth och hjälpte mig komma loss ^^  hihi!


Nej nu ska jag kika tv :) 




Låt från min och Sabinas sommar ihop, <3


'



  

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards