Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Jasmine Thorildsson - 24 mars 2011 20:28

Gårdagen va skit jobbig, och de är fortfarande skit jobbigt, Saknar Ronja jätte mycket, Och är jag ledsen så blir jag sur, Och då är de inge kul här hemma för då är jag tjurig mot alla och ryter så fort någon säger något typ, Men sån är väl jag, Jobbigt för alla men vet inte va jag ska göra åt det tyvärr.


Iaf, idag har jag pluggat, som dom andra dagarna. och ser inge framsteg heller så de är jobbigt, Ska upp tidigt imorn och göra riskettan.

Ska skicka iväg en jobbansökan också imorn, Vikarie jobb bara men alltid något.


Ikväll ska jag nog bort till Anders där min bror och Barro är. Ska spela Wii och umgås, Men är ju inte lika roligt utan Jocke men men.


Söndag blir de jobb så jag åker med Emma till Lima på lördag kväll.


Och jag vill så gärna att sommaren bara ska komma nu! skulle va så otroligt skönt!


Jag och Emma från Malungs vårmarknad förra året <3

 

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards