Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Jasmine Thorildsson - 12 mars 2011 20:09

Tjenaaaaaaaaaaa!


Torsdag kväll va jag hos Jocke med min bror och folk, spela wii och hade trevligt :) 

Fredag gick jag upp vid 8 och åkte till Trysil vid 9 med mamma , skulle fixa bankkonto åt mig så jag får lön nångång. Men när vi kom dit så sa han att de va så lite personal å massa skit så de skulle ta någon timme så vi bestämde att vi skulle komma tillbak på måndag, Så kändes lite onödigt att åka dit faktist.

På kvällen åkte jag iaf till Danne :)   kika på film och umgicks lite grann, 

Han och Mattias skulle åka till Orsa idag så jag fick skjuts av dom till Mora :) skönt att slippa åka buss ;)   I Mora hämta Jocke mig^^ släppte av mig hos mig så jag kunde käka lite sen gick jag till dom för Jocke skulle åka skidor bakom Kenneths skoter igen :) 

Jag filma och Barro tog kort, 

Va riktigt skoj :D synd om Jocke bara som krascha lite sista gången han skulle hoppa så han fick lite ont i ryggen.  Och jag tryckte på fel knapp så jag filma inte sista hoppet -.-

Men men, 

Imorn bitti så ska Kenneth skjutsa mig till Lima så jag är där till 9, Sen åker jag och jobbar med Emma , Och på kvällen åker jag till Samuel och sover där, Sen på måndag morgon hämtar mamma mig så åker vi till Trysil igen och fixar med banken :D






Bara du...



Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards