Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Jasmine Thorildsson - 7 mars 2011 09:43

Yeaah ett tag sen jag skrev nu ^^

I fredags så följde jag med kenneth hem till Anders för han skulle köra skoter och Jocke skulle åka skidor bakom, i shorts och t-shirt!  jävla galning ^^   Riktigt kul va det att se iaf ^^ filmade lite med min nya telefon ;) höhö

Sen kom mamma och hämta mig och vi åkte in till Mora för jag skulle med bussen till Malung, som aldrig kom -.- stog där i 20 minuter och dom andra som stog där och vänta på bussen började gå därifrån så då ringde jag mamma som tur va inte hade åkt hem än ^^ så jag fick åka med hem igen haha^^

Åkte hem till Jocke där dom andra va och spela wii :)

lördag morgon skjutsa mamma in mig till bussen som gick 8 -.-  

kom till transtrand vid halv 10 kanske? iaf så mötte Emma och Ante upp mig där och vi for vidare till Trysil, Blev ett stopp i sälen för dom behövde tanka^^  och de va kö som fan -.-

Så vi kom försent typ 15 minuter till jobbet,  Jobbade iaf till halv 5 ^^

Sen åkte vi hem till Emmas moster? tror jag de är iaf xD  där käka vi tacos och kika på film :) 

Söndag, vakna vid 9 och gick upp 20 över xD käka frukost sen for vi till jobbet igen,   Och idag fick vi städa hotellrum ^^  skönt med lite nytt haha!  jobba iaf till halv 4 :)

Sen for vi hemåt mot sverigeee!   kom hem till Sollerön vid 8 på kvällen och for direkt till Jocke där alla va igen ^^ spela wii och hade trevligt :)


Idag ska jag in till Mora vid 12 tiden och fixa lite ;) höhö

Ska försöka hinna duscha innan jag åker också. Får väl se om de hinner bli varmvatten ;)

Hade velat åka till Rättvik ikväll men får väl se om grabben har tid att umgås med mig^^ 


  

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards