Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Jasmine Thorildsson - 15 mars 2011 10:08

Min helg har varit toppen! 

I fredags va ja ju hos Danne, och fick skjuts hem på lördagen och på eftermiddagen så umgicks jag med Jocke,Kenneth,Barro och Anders! :)  Jocke åkte skidor och  hoppa efter skoter ^^

Jag filma och Barro tog kort,  Jocke gjorde sen en film av alla filmerna och korten, Filmen finns på Facebook iaf ^^

På kvällen va vi hos Jocke och spela dator och Wii, 

Söndag så gick jag upp vid 7 och åkte sen till Lima vid halv 8 tiden,  Kenneth va ju snäll och skjutsa mig ^^    Jag och Emma hade lika kul som vanligt när vi jobbar haha! mkt skratt blev det den dagen ^^ på kvällen åkte jag till Samuel för jag skulle sova där eftersom jag och mamma skulle åka till Norge igen dagen efter, så de kändes lite onödigt att åka hem till Sollerön,

Iaf så gjorde Samuel jätte god maaat :D Korvstroganoff och ris!  :D  

efter en stund kom Emelie och Jonas dit också och vi kika lite tv och kolla på två filmer :) 

Riktigt trevlig kväll tycker jag! :D

Måndagen så kom mamma och hämta mig vid 10 tiden och vi åkte vidare till Trysil, Jag fick köra hela vägen (a)    Fick iaf mitt bankkonto och jag lämna de hos Vera på jobbet så nu väntar jag bara på att jag ska få mina pengar :)



Puss!

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards