Direktlänk till inlägg 27 december 2009

I miss you babe

Av Jasmine Thorildsson - 27 december 2009 16:51

Idag är en seg dag.. har legat i sängen hela dagen. känns som jag är jätte bakis men grejen är att jag drack inte igår så de är ju konstigt.. 

Men va ju uppe sent igår ändå..

Prata med Emma i 4 timmar xD Kolla på en skräckfilm tillsammans, somna väl vid 3 tiden sen vid halv 4 ringer Björn och väcker mig -.- lite sur jag blev..

Vakna vid 12 tiden idag :P

Ska snart kolla på en film.. IGEN! :P

verkligen tråkdag idag xD

 

 

 

 

Vet inte hur jag vill med något just nu. Allt känns bara så jävla fel hela tiden..

Det känns så falskt på nå sätt vet inte hur jag ska förklara.

falska vänner hit och dit. Jag HATAR er!

 Jag är så jävla irriterad på ALLT och ALLA just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen..

Eller nej Emma är jag inte irriterad på ^^

 

Jag vill att de ska bli tisdag, lr?

 

 

 

Jag älskar dig ! <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 18:35

har flyttat bloggen till  http://www.nattstad.se/jsthorildsson ...

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu. Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 20:41

Så less på att få skit för allt , vad fan nån annan än gör så är de mitt fel, idioter... Vill iaf tacka alla som gjorde valborg helt kung, ni är för bra ...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 05:32

Haft en bra kväll ! Synd att man tänker för mkt !.

Av Jasmine Thorildsson - 30 april 2013 21:03

Sitter och dricker med dom bästa just nu :) helt underbart att ha så bra vänner :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards