Direktlänk till inlägg 2 december 2010

2 december

Av Jasmine Thorildsson - 2 december 2010 12:33

Du får göra precis som du vill, Och jag är glad för de val du har gjort, För de enda jag vill är att du ska vara lycklig och de är du nu, De är bra att du vet va du vill nu, För allas skull, <3



Har varit med Sabina sen i söndags, Fick skjuts dit av Ida och Råbin, Nice , så jävla skönt att slippa åka buss 

Har väl mest umgåtts dom här dagarna :)

Åkte hem igår för skulle hjälpa mamma baka lussebullar, :)

Vi ska väl baka nå idag också tror jag?

Kanske åker till Orsa ikväll om jag hinner annars blir de tidigt imorn bitti, Ska följa med till Sundsvall för Fredrik ska köpa bil,


Nästa vecka har jag inga planer alls,  Men de lär väl ordna upp sig, gör de ju alltid,  


Börjar närma sig för ***** , Är as nervös, men får hoppas på de bästa, kommer ju ha min bästa vän med mig och de är ju bra :) om hon inte fastnar med sin pojkvän vill säga    höhö neeerråååå   


Allt för mig just nu,


Hörs!



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 18:35

har flyttat bloggen till  http://www.nattstad.se/jsthorildsson ...

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu. Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 20:41

Så less på att få skit för allt , vad fan nån annan än gör så är de mitt fel, idioter... Vill iaf tacka alla som gjorde valborg helt kung, ni är för bra ...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 05:32

Haft en bra kväll ! Synd att man tänker för mkt !.

Av Jasmine Thorildsson - 30 april 2013 21:03

Sitter och dricker med dom bästa just nu :) helt underbart att ha så bra vänner :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards