Direktlänk till inlägg 27 december 2010

27 December

Av Jasmine Thorildsson - 27 december 2010 18:34

Men tjaaa!

hänt sen sist då?

Jo lördag kväll kom väl Samuel och hämta mig, jag va sjuk trött efter att ha varit i borlänge, 

Tänkte följa med Samuel på parken men jag stanna hemma, 

Samuel och Bohlin åkte till Wadh vid 8 tiden tror ja på kvällen?

Och jag stanna kvar och kika tv med mys majsan :)

Elda lite å så så de skulle hålla sig varmt :)

Sov riktigt dåligt den natten,

1 timme bara tror jag, Inte kul!

Vakna iaf typ 3 minuter innan väckarklockan, Upp å äta sen få skjuts av Samuels mamma till Lima hem till Emma :)

Därifrån åkte jag med Emma och Ante till Trysil, Första jobb dagen   

Gick rätt bra faktist tyckte jag,

Jag och Emma fick städa 3 stugor iaf, blev väl ca 4 timmar iaf , Blev dubbel lön också ,

de är ju nice   

Vi skulle iaf komma tillbaka och jobba den 9 januari ^^

så efter jobbet åkte vi till Sälen och käka på donken   

Sen vidare till Lima, Där Samuel och Bohlin kom och hämta mig :) 

Umgicks med dom ett tag sen åkte jag buss hem till Mora,:)

Kom hem till Sollerön vid 8 tiden, Trött som ett as så somna vid 10 tiden haha!

Idag gick jag upp vid 9 tiden och åkte in å handla med mamma vid 11

Hitta en nyårsklänning, Linne, Navelpiercing och smink   

Och imorn ska jag sova, Heeeela dagen!


Tjaaa!


Hjärtat mitt<3




Jag och Sabina ^^ <3


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 18:35

har flyttat bloggen till  http://www.nattstad.se/jsthorildsson ...

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu. Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 20:41

Så less på att få skit för allt , vad fan nån annan än gör så är de mitt fel, idioter... Vill iaf tacka alla som gjorde valborg helt kung, ni är för bra ...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 05:32

Haft en bra kväll ! Synd att man tänker för mkt !.

Av Jasmine Thorildsson - 30 april 2013 21:03

Sitter och dricker med dom bästa just nu :) helt underbart att ha så bra vänner :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards