Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Jasmine Thorildsson - 10 maj 2010 11:18

Jag är så jävla korkad, att jag aldrig lär mig, Det går inte att lita på någon, 

Men även om allt skulle lösa sig och bli bra igen, så kommer jag inte kunna lita på dig, För du gav upp, och hur ska jag kunna lita på att du aldrig gör de igen?...



Helgen har väl varit bra, Fredagen åkte jag tidigt till Rättvik för att umgås med Malin C, Färga håret och gick på marknaden :)   kanoners!   For upp till Siljansborg och börja dricka i väntan på att folket skulle komma :)  

Blev lite jobbigt påvägen ner och de sluta med att jag och Marcus sov på Sollerön, 


Lördag åkte jag och Marcus å Kenneth å några fler ner på marknaden och kolla :) 

Åkte tillbaka till Rättvik på kvällen :) Daniels va chaufför. Tack så mkt! :)


Fick träffa min Emma också så vi kunde snacka. Love her! <3


Igår va bakis dag, Usssch,  Men idag känns de lite bättre.




Some of these times, I wish you would die,

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards