Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Jasmine Thorildsson - 26 maj 2010 17:45

Jag är så otroligt jävla rädd,  Efter att ha litat på någon till 110% och sen bara svika mig sådär över en natt. Jag vet inte om jag kan lita på någon längre?  Jag är bara så fruktansvärt jävla rädd hela tiden, Känns som att alla bara kommer lämna mig. Att jag kommer bli helt ensam.  Och jag vill inte vara rädd längre, jag vill inte bli sviken igen, För ärligt talat så tror jag inte att jag klarar av de igen,  Då kommer jag verkligen ge upp allt.


Du svek mig, du lämnade mig, Och de gör ont, så fruktansvärt jävla ont, MEN jag vill helst inte erkänna de, Jag vill bara lura alla och säga äh sket väl jag i, Men jag pallar inte mer,   Men en sak som jag vet helt säkert, de är att om du kommer till mig och säger att du vill ha tillbaka mig, Då skulle jag verkligen säga nej, för jag vill fan inte ha dig tillbaka, de vägrar jag, Men ändå.. De gör så ont :'(



Och jag vill bara säga att jag älskar mina vänner. Som finns här när jag behöver dom. Ni är guldvärda!  Ni vet vilka ni är.


Och Emma, Jag älskar dig, Kan inte hitta en bättre vän.. <3

Emil, Du betyder så jäkla mkt för mig och jag hoppas du förstår de. <3

 

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards