Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Jasmine Thorildsson - 11 maj 2010 14:48

Fy fan va jag saknar mina katter, Och min Snövit, Hon va min. bara min. Och ni tog bort henne när jag va i Rättvik. På en tisdag. Och jag fick veta de när jag kom hem på fredagen, Jag menar, hon va min, MIN katt och ni berättar inte ens när ni tar bort henne.   Och fy fan va jag saknar henne för hon fanns alltid där, Ni tycker säkert jag är helt dum i huvudet men hon fanns där, Kom springandes till mig när jag kom hem från RÄttvik. Hon skulle alltid sova inne hos mig i sängen under täcket och jag skulle hålla om henne, Annars blev hon sur,  Hon väntade i flera timmar tills jag kom hem för hon skulle föda i mitt rum. i min säng när jag satt bredvid.  Och när jag va ledsen. Kom hon alltid och satt sig i mitt knä och knuffa huvudet mot mitt för att trösta mig,   Men nu finns hon inte här längre, Det är helt tomt, Och det gör ont, Det gör förbannat jävla ont för jag saknar henne varje jävla dag, Jag saknar alla katter men mest min Snövit.


22 maj är de 8 månader sen ni försvann, 


Bild bomb på mina katter nu.


 

                          Sista bilden är på mig och Snövit, Älskar dig och saknar dig ! <3

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards