Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Jasmine Thorildsson - 12 maj 2010 18:29

Känner mig så otroligt jävla ensam.. 

Vill bara gråta, Sätta mig på golvet och skrika och gråta,  Men de blir ju inte bättre av de?   Men jag mår så jävla dåligt just nu så skulle kunna göra de från att jag vakna på morgonen tills jag ska sova på natten, (försöka iaf, Blir väl max 3 timmar)

Jag vill bara att allt ska lösa sig,  För jag är så jävla lycklig med dig,  Och jag vet att du älskar mig de vet jag, 


Nej usch önskar Emma va här,  Har ju min bror, Men Malin och Toni är här så han umgås mest med han, Och jag är sån så om jag är ledsen stänger jag in mig på rummet och väntar på att någon ska komma och bry sig, Och de brukar typ aldrig hända såå...  Sitter mest på rummet för mig själv och gråter.


Och de är så många gånger dom här senaste dagarna som jag har tänkt tanken, Bara ge upp, skita i allt och kanske få ett nytt liv?  Men de är väl ingen som vet om man får en till chans?

Nej usch jag vet ingenting längre,

Kenneth?! jag behöver dig, Ser du inte de? Eller orkar du bara inte bry dig?

Jag vill att mamma ska va hemma, Men hon är i Uppsala med Jimmy, Kommer hem imorn eller senare, 



Äh ingen förstår...




Jag vill inte dö, Jag vill bara inte leva...

 

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards