Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Jasmine Thorildsson - 19 maj 2010 13:41

Blev inge målning på husbåten idag, Regna ju ute så är ju inte så bra om man börjar måla ute på husbåten då ;)   Men blir nog så vi åker ut till skogen senare idag iaf så hundarna får springa av sig :)


Raised Fist - Some of these times,  Så jävla bra låt, Får mig verkligen på bra humör :D

Och jag måste bara säga tack till dig, Haha, Om du inte hade hållt på som du gjorde så hade jag aldrig kunna komma över dig så fort, Men just nu är jag bara arg på dig, Knappt nå ledsen alls. Bara skönt att slippa dig just nu,, Ditt as ;)


When you went through my head
Turned it upside down
Fuck you, sick of you all the time
(I'm sick of you all the time...)
And some of your shit, reaches my evil side
And I can't deny, some of these times
I wish you would die ;)




Emma Lindberg och Emil Jonasson, Ni är verkligen guldvärda, Tack för att ni finns <3

 

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards