Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Jasmine Thorildsson - 17 maj 2010 22:00

Ja du , vet inte vart jag ska börja riktigt,  Har hänt ycket den senaste veckan. Blivit dumpad, Sen blev de å fundera på om vi skulle ta en paus istället , sen mitt i pausen så skaffar han en ny ?! .. Men de kan han ju inte erkänna :P   Men endå finns de på fb .. Jaja omoget tycker jag :)    Själv tyckte han att han skulle bli förlåten men varför? haha nej nog klarar jag mig mkt bättre utan honom nu när jag fått sett hans riktiga sida :)



Fick lite trevligt besök av Grogge Toni och Lina i veckan också :) Riktigt trevligt , Hoppas vi ses snart igen för ni är verkligen underbara :) <3


Sen på fredagen så fick jag träffa Emil :D  som jag har längtat. Men Riktigt trevligt att få träffa han äntligen :)  Hoppas vi ses snart igen! :)<3


På lördagen så kom Lars och hans bror å hämta mig på Sollerön, Så lördagen spenderades i Malung :) Drack några groggar och umgicks lite med trevligt folk :) På söndag kväll åkte jag hem igen och då fick jag sällskap av min underbara Emma på bussen :D  Till helgen ska jag följa med Emma hem till Malung å då blire party hela helgen för de är ju marknad där :)) Gillas !


 Fy fan, Den senaste veckan har jag gått ner 3 kg. :O   Är väl för att jag nästan inte har ätit nånting. men de är ju faktist för att jag har varit liiiite ledsen då. Men de börjar bli bättre nu så idag har jag ätit bättre iaf :) och de är ju bra? :)


Nej puss på alla mina underbara vänner och tack för att ni finns ! :) 

 


Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards