Alla inlägg under december 2010

Av Jasmine Thorildsson - 14 december 2010 13:58

Fy fan idag mår jag inte bra, Seg i hela jävla kroppen och jag tror halsen ska döda mig den gör så jävla ont =/ Inte okej!

Idag åkte Kenneth och Toni, Men tror dom skulle komma tillbaka imorn?

Äsch de visar väl sig :) Hoppas dom kommer tillbaka så jag kan spela wii med dom :)


Idag då, Ska jag fan inte göra nånting, Bara ligga i sängen och kolla på flera filmer , Käka alvedon och halstabletter ! För ska fan vara frisk på tisdag! :)

Smulan ligger och håller mig sällskap i sängen just nu :) Söt mischeen då! :D

Hoppas att jag får iväg allt skit i veckan så jag hinner handla julklappar :)  Men de tror jag :)


Nej nu blir de film och vila!

HÖRS!


Bjuder på en bild från roadtripen till Sundsvall, 

Man har tydligen Wunderbaum's inne på toaletterna på Statoil ;)

  

Av Jasmine Thorildsson - 13 december 2010 13:57

Har inte gjort så mycke idag,

Vakna vid 11 och åkte in till Mora en sväng med mamma, Fick köra volvon Happppyyy!


Fy fan är frusen hela tiden och lite smått förkyld, Så jag ska ta de lungt och hålla mig inne resten av veckan tror jag, Ska ju åka till Norge nästa tisdag och då ska jag fan inte vara sjuk!

Skulle va surt som fan om jag lyckades bli sjuk precis till de, Men då åker jag tamefan ändå!


nej nu ska jag ner och kolla på tv med Kenneth och Toniiii


Hörs!


  

Av Jasmine Thorildsson - 12 december 2010 15:41

Min helg har verkligen varit helt jävla awesooome,

Fredagen va jag in i Mora med pappa, Han skulle klippa sig så jag satt väl bara å vänta på han, sen åkte vi till ÖB och handla lite sen vidare till H&M för att köpa klänningen till mamma  

Lite senare på kvällen börja ja fixa mig lite smått, Ja sminka även mamma och ja tyckte de vart as bra   

När mamma och pappa skulle åka till Vika hem till Mikael så åkte jag med dom hem till Ida, Ja skulle nämligen följa med henne hem till Elin och dricka lite grogg   Har ju varit nykter i 3 veckor så va jävligt sugen   Hade iaf en sjukt jävla rolig kväll hemma hos Elin, Har inte skrattat så mkt på länge iaf haha   


Lördagen kom Kenneth och Toni hit :))  Så blev att dricka grogg med dom och spela lite Wii, 

Vi fixa också chaufför , Rasmus   , För vi tänkte åka till Älvdalen men de sög tydligen där så vi drog till Vika för att träffa Jesper och minigrisen   

Och kan säga att de va skapligt trångt i bilen mellan Vika bygdegård och hem till grisen och Jesper,  I baksätet satt grisen,Kenneth, Toni och Carl  och i framsätet jag och Jesper, Och ja de är skapligt trångt i Kenneths lilla jävla Saab   

Kom väl hem vid 6 tiden iaf , Va skapligt skönt att lägga sig i sängen då iaf, Sjukt jävla trött va ja iaf   


Ikväll ska ja inte göra så mkt, Ligga i sängen och kolla på filmer skulle ja tro, Rätt skönt efter den här helgen   


Hörs, PussN!


Bild från fredagen, Hampus och Ida   

  

Av Jasmine Thorildsson - 9 december 2010 23:53

Jag känner mig så jävla tom, 

Förstår inte riktigt hur ja ska förklara men jag känner  liksom ingen mening med livet, 

Nu menar jag inte att jag vill ta livet av mig och sånt skit.

Jag känner bara att jag inte har nå att leva för just nu, and it sucks!


Har ju varit deprimerad i flera år och de verkar ju aldrig bli bättre, snarare värre..

Och de suger också,  och jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att må bättre heller, För jag tror inte riktigt jag vet varför jag är så deprimerad,  Eller jag menar jag vet inte hela "källan" och inte förens jag tagit reda på de så kan jag väl inte börja göra de bättre eller?


nej förlåt nu blev de en jävla massa svammel


  

Av Jasmine Thorildsson - 9 december 2010 20:35

Haft en rätt så bra dag idag, 

Åkte in till Mora vid halv 2 tiden tror ja, Lämna av Jimmy hos farmor sen åkte jag och mamma upp i noret för att inhandla lite saker till mig som jag ska fixa med i veckan :) 

Sen vidare till H&M igen för mamma skulle prova den snygga klänningen igen, Som jag tycker hon ska köpa för tyckte den passa på henne, Men hon hängde undan den och sa att hon skulle bestämma sig tills imorn   

Prova även en klänning jag också som jag tyckte va snygg :) blir nog att köpa den kanske när jag fått pengar i veckan när jag vart till Malung    heheee

Åkte iaf sen vidare till farmor igen och tog en liten fika där sen hem igen :) 

Fick köra hela dagen idag också   Awesomee   

Kom väl hem vid halv 6 tiden, börja göra mat å så, pappa kom väl hem vid 6 tiden :)

Imorn kommer Sabina hit hoppas ja :) blir ju som sagt hemma själv eftersom mamma och pappa ska på parken imorn och va fulla och checka Lasse Stefanz, 

Så får väl se va vi hittar på för bus   På dagen ska ja  iaf åka till Mora igen med mamma och pappa, Han är ju ledig imorn efter som dom har "jobbat" sent den här veckan :)

Så då ska han med och kolla på mammas klänning också   


Nej nu ska jag läsa lite ur boken jag börja på igår   


PussN!


   jag och mami    <3

Av Jasmine Thorildsson - 9 december 2010 13:55

And i miss you like hell..



  

Av Jasmine Thorildsson - 9 december 2010 00:40

Jaaa, nu är klockan 00.39 och jag är pigg som satan, Har läst lite i en bok som jag lånat av Sabina, "Jag vill inte dö, Jag vill bara inte leva" heter den.  Har bara läst ett kapitel än och den verkar bra än så länge. Lite förvirrad blir man men ändå bra.


Har inte hänt så mkt mer på kvällen, Kolla på Grey's Anatomy med mamma, Innan de gick vi en promenad med hundarna, som va helt kaos,  jag tog Zita och mamma tog Aija och Ronja, 

Zita trassla in sig i Ronja och Aijas koppel.  Jag lyckades få lös Zita, Men Aija trassla in sig själv i sitt eget koppel så jag ställer mig på Ronjas koppel så mamma kan hjälpa Aija som har panik och skriker som om hon blev misshandlad, Ronja börjar springa efter vägen och utan att jag känner de glider hennes koppel fri från mina fötter så hon är lös, Jag ger Zita till mamma så jag kan springa efter Ronja men blir tvungen att vända för Aija är så sur så hon och Zita börjar bråka, Dom slutar och Ronja kommer tillbaka.  Så vi går hem igen, Och vi hade BARA kommit av gården typ, Kanske gått 100 meter? Galet iaf..


Nu ska jag fortsätta läsa lite sen sova, Blir en tur till Mora igen imorn med mamma,


Godniight!



Jag och Michelle, Saknar mina falu brudar!  

Bloppis-annons
Av Jasmine Thorildsson - 8 december 2010 19:51


Klänning 


Svart klänning i storlek S/M säljes, Använd 2 gånger, Den är veckad hela vägen fram och baktill.

  

OBS! Den här annonsen är inte längre aktuell!
Kläder & Skor, Säljes - Mora (Dalarnas län)
Pris:    150:-
 
Ovido - Quiz & Flashcards