Alla inlägg under december 2010

Av Jasmine Thorildsson - 8 december 2010 19:29

Har varit duktig å städa mitt rum. Behövdes verkligen kan ja lova..

Har gjort lite mysigt med ljus och julpynt, Tog bort min fula lampa så nu är de lite bättre belysning också. Awesome...

Har kollat lite nyheter med mamma och käka lussebullar, Mums!


Ska tydligen kanske ta bort dalarna som län? haha sjukt är de enda ja kan säga..


Har en klänning till Salu som jag köpt från Nelly för ett tag sen,

Använd 2 gånger, Storlek S/M , Vill ha 150 kronor för den


Rätt kass bild för är tagen med mobilen,  Sladden till Kameran är helt borta sååå

     

Av Jasmine Thorildsson - 8 december 2010 17:05

Awesome dag, Har varit inne i Mora med mamma, Försökte hitta lampor till julbelysningen som gått sönder men helt omöjligt så mamma köpte en ny, Va bort till tuvan och köpte trav åt pappa, Sen käka vi lite pizza    göttt!

Blev en tur in till H&M också för mamma ville kolla efter nå att ha på sig på fredag på parken, Hon prova en skit snygg klänning, Verkligen skit snygg på henne men hon skulle fundera, jag ska fan tvinga na att köpa den   

Ajuste jag fick köra hela tiden också    Awesomeee!



Ni får väl en liten bild på mig då så ni ser hur ja har sett ut idag, Älskar Kenneths jeans   



HÖRS!


  

Av Jasmine Thorildsson - 8 december 2010 12:54

jaa inte fan lyckades man somna igår, Va vaken till efter 3, Jävla skiit!

Vakna väl vid halv 12 idag, Så har inte gjort så mkt . 

Käkat lite frukost och sen duschat.

Ska följa med mamma in i Mora om ett tag och handla lite.

Så nu lär jag fixa mig så jag är klar tills vi ska åka



Hörs!

Av Jasmine Thorildsson - 7 december 2010 23:37

Ja och så börjar klockan närma sig 12 som vanligt på kvällen/natten.

Är hur trött som helst runt 5-6 på kvällen men sen blir jag bara piggare och piggare,

jobbigt like hell,

Blir väl att hitta nån film att kolla på som vanligt, eller blir väl två, En att kolla på och en att somna till.

Ställer klockan lite tidigt på för att försöka komma upp så man kan sova på kvällen men somnar alltid om, Inte så jäkla lätt att gå upp när man är skit trött you know..

Känns som jag skriver massa onödigt skit just nu haha     


Aja imorn då, 

Ska väl försöka komma upp skapligt tidigt  

Ta en dusch, fixa mig lite och sen följa med mamma in i Mora,

Sen hem och bara ta de lungt, Börjar känna mig lite sjuk så är väl bäst de. 

Får hoppas att jag är frisk till helgen iaf     


Nej fifan nu blir de väl någon film sen försöka sova, 

godnatt på er fuckers! 

Hörs säkert imorn   


  


Gammal bild på mig och Sabina, Den tiden jag va mörk hårig och hon blond, Nu är de jag som är blond och hon rödhårig   

Av Jasmine Thorildsson - 7 december 2010 17:45

Har ingen ork att blogga egentligen men ska försöka,


Önskar ja kunde dela mig själv, Så jag kunde göra allt jag vill,

I helgen vet ja inte hur ja ska göra, Vill till Malung och träffa folk, Men vill också vara i Orsa och umgås med folk där,

Helgen efter ska ja iaf till Falun och träffa Malin, Va länge sen nu, 

Efter de åker jag till Norge sen vet jag inte alls hur de ser ut för mig, De vet jag när jag är där.

Nej usch allt skulle va mkt lättare med körkort, Får väl fixa de snart..


Börjar känna mig sjuk också,  :/ skit drygt vill inte vara de!

Så nu ska jag mysa ner i sängen och kolla på en film.. 


HÖRS!



  

Av Jasmine Thorildsson - 4 december 2010 22:15

Haft en bra helg än så länge :)


Igår åkte jag till Orsa vid 12 tiden, Skulle följa med Sabina, Fredrik och Rasmus till Sundsvall för Fredrik skulle köpa bil :)

Galet kul resa kan jag lova :) Tog väl en sisådär 12 timmar? för jag va tillbaka på Sollerön strax efter 12   

Men iaf, mkt skratt under den resan, Helt underbart precis va jag behöver :)

Men trevligast va ju på tillbaka vägen tyckte jag hihi  

Idag blev de samma gäng + Oskar som tog en tur till Borlänge :)

Fredrik behövde ju ljud till nya bilen   

Kom väl hem för någon timme sen :)  Tog en varm skön dusch och nu ligger jag i sängen och ska snart slå på en film och kika på sen sova :) Ganska behövligt eftersom jag inte fick så mkt sömn inatt -.-

Imorn vet ja inte riktigt än va som händer med de visar väl sig :) ska ringa Sabina iaf och höra om jag får komma till  henne på måndag kanske :) 


Nej nu somnar jag snart så kanske skippar filmen?


Hörs!



 


 

Av Jasmine Thorildsson - 2 december 2010 20:19

För utan dig skulle livet vara meningslöst.



 







Av Jasmine Thorildsson - 2 december 2010 12:33

Du får göra precis som du vill, Och jag är glad för de val du har gjort, För de enda jag vill är att du ska vara lycklig och de är du nu, De är bra att du vet va du vill nu, För allas skull, <3



Har varit med Sabina sen i söndags, Fick skjuts dit av Ida och Råbin, Nice , så jävla skönt att slippa åka buss 

Har väl mest umgåtts dom här dagarna :)

Åkte hem igår för skulle hjälpa mamma baka lussebullar, :)

Vi ska väl baka nå idag också tror jag?

Kanske åker till Orsa ikväll om jag hinner annars blir de tidigt imorn bitti, Ska följa med till Sundsvall för Fredrik ska köpa bil,


Nästa vecka har jag inga planer alls,  Men de lär väl ordna upp sig, gör de ju alltid,  


Börjar närma sig för ***** , Är as nervös, men får hoppas på de bästa, kommer ju ha min bästa vän med mig och de är ju bra :) om hon inte fastnar med sin pojkvän vill säga    höhö neeerråååå   


Allt för mig just nu,


Hörs!



 

Ovido - Quiz & Flashcards